Uppdatering..

Sorry för min fina uppdatering :) Men jag har ju varit hos min älskade Alice så inte haft tid att blogga :)
Fan vad kul de var att träffa henne igen!
Orkar inte förklara allt vi gjort. Men vi har varit i Östersund och shoppat lite och gått på bio med Matthias. Vi såg "Min låtsas fru" den var skit bra, se den! Sen har vi köpt ÅreCholklad :D Mums! Vi har slappat, snackat, åkt Epa (den var jätte fin Matthias).
Jag och Alice försöker nu få med våra mammor på en resa till Hawaii :P Får se hur de går, annars ska vi dra någon annan stans :) För vi är alla på att dra utsomlands med varandra vi är bara inte överens om vart. Men de kommer.
Nej men jag har haft det så himla underbart! Skit roligt verkligen :) Sen var de ju roligt att träffa resten av familjen Nilsson också :) Saknat dem alla faktiskt! Hoppas på att vi får ses snart igen!

Men nu tänkte jag kila :P Orkar inte skriva mer faktiskt. Blir ju skola imorgon satt :( Fast ska va kul att träffa vissa igen!
Puss på er♥

Jag för snart 3 år sedan :P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0