Ute på landet nu

Nu är jag ute på landet, Öregrund! Jätte mysigt, men pappa är ju så klart på någon fest bara för att jag kommer ut
-.- Men han kommer hem ikväll :)
Idag har jag inte gjort så mycket. Gick på franskan, sen hade vi klassråd, lunch och simning :) Fan de var rätt roligt ändå :P Haha och en del killar har ju skaffat sig värsta kropparna ;) Oooh! Satt kvar i bubbelpoolen rätt länge med några trevliga människor *host* :P Haha, sitt aldrig i samma pool som några killa som har ett par simglasögon ^^
Sen så tagga jag hem och sminka mig och fixa till mig lite, eftersom jag var osminkad i skolan :( Kändes inge bra, men jag överlevde hahaha. Oooj vad man lät som värsta bimbon där, menmen så kan de va ibland :P Tycker inte om att visa mig utan smink faktiskt! Donno why, men tycker bara de :P

Nu har vi kommit ut, ätit och fikat :) Tänkte slänga mig i sängen framför någon bra rulle snart. Vore ju rätt mysigt! Så förhoppningsvis så kan man få träffa Ella och Danne imorgon :) Ska även vara lite med pappa och baka brownies till familjen, som jag tidigare nämnt :D Synd att alla som smakat på de jag bakat hatar de ;) Säger att det är de äckligaste dem någonsin ätit ;) hahaha. Ibland kan jag faktiskt få till trovärdiga lögner, eller :)?


Men nu ska jag ta och kila bitches!
Puss på högra skinkan!♥

Älskar denna bild på mig när jag var liten. Så jävla söt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I just lost all the respect, Glöm att jag ens försökte, bli lite " vän " med dig. GL

2011-03-19 @ 00:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0