Dag 1 - Om mig

Om mig:
Jag heter Pernilla Niklasson Österberg, men mina vänner kallar min Nilla eller Barbie.
Jag är 16 vårar och lever mitt liv som de flesta andra skulle jag tro.
Går i gymnasiet som de flesta 95 gör och jag läser SamBeteende, ett program där du kan utbilda dig till psykolog, socialarbetare, lärare och mer..
Två av mina större intressen är att sjunga och umgås med mina vänner.
Hmm vad mer....joo jag spelar tennis också, om ni ville veta det!?
Har svårt för att fatta tycke för killar, även se vilka känslor som är äkta. Detta krånglar ofta till det för mig då jag inte vet om jag gillar killen på riktigt eller om det bara känns som det.

Min humor är allid med mig. Är en väldigt glad och possitiv brud.
Ser nästan alltid det bästa i människor, men ska inte försöka låta som ett helgon. Klart att jag hatar och dömmer med!
Jag bär alltid på ett lende, även när jag inte mår bra.
Det är något som jag ofta beröms för!

Som ni kanske ser så är mitt liv som alla andras..
Inte så himla intressant.

// Nilla Österberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0