Dag 2 - Min drömkille

Min drömkille:
Han finns inte. Visst har jag några fina idéer på hur han skulle kunna vara..
MEN...jag tänker inte ha någon drömkille längre, det är ju som sagt DRÖMkille
Alltså någon jag kan drömma om och hoppas på att hitta någon liknande.
Så tänker köra på att inte ha någon drömkille, utan killen själv får bli min så kallade drömkille.
Ni har inte så mycket press på er grabbar!
Vill bara ha någon snäll, ödemjuk, snygg, känslig men ändå "tuff", charmig och rolig kille :) Det kan de flesta fixa tror jag!

Hade jag svarat på denna för ett halvår sedan så hade jag haft ett klart svar på hur min drömkille skulle vara.
Men har nu insett att killarna kan fixa sig in hos mig utan någon jäkla drömkille ideal :)

Kommentarer
Postat av: Sara

såg på fb att du har kille ! kul :) är det seriöst ?

2011-11-30 @ 16:56:19
Postat av: Nilla Österberg

Nej det är inte seriöst :) Vi är bara p12 och hade tråkigt liksom <3

2011-11-30 @ 21:17:12
URL: http://nnillaa.blogg.se/
Postat av: hamodi dodi ;)

hoppas du hittar den :) och hoppas du bli lycklig med han , om han inte kan göra dig lycklig och bara sårar så ring mig så knullar jag honom upp och ner . <3

2011-12-01 @ 01:43:55
Postat av: Nilla Österberg

Haha aah vet att du kommer :)

2011-12-01 @ 20:16:18
URL: http://nnillaa.blogg.se/
Postat av: trololol

trololol <3 ^^

2011-12-01 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0