God damn you're beautiful

Du är nog en av de finare människor jag någonsin har träffat.
Din fasad är perfekt, älskar ditt yttre.
Din insida finns det inte ord för!
Jag är alltid glad i din närhet.
Mina läppar spricker upp i ett lende när jag ser att jag fått ett mess av dig.
Men det händer ju inte längre....
Jag klantade till allt..
..jag klantade till det som du och jag hade, det som kunde ha blivit ett VI!
Du och jag är ett minne idag.
Du har någon annan vid din sida...någon som inte är jag.
Det smärtar att veta...
...speciellt nu när jag vet vad du betyder för mig.

Men som man bäddar får man ligga, right!?
Ska nog ta lektioner på hur skiten ska bäddas då!

Vet egentligen inte vad jag ville ha sagt med detta patetiska inlägg.
Vill ju inte direkt gråta över dig. Vill inte springa efter dig.
Du har valt ditt och jag får acceptera läget.
Du har mitt nummer den dagen du är intresserad igen, kommer vänta på det samtalet!

Från patetiska flickan som fortfarande jagar pojken! // Nilla Österberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0