Höstlovet 11

Kan ta mitt lov lite kortfattat.
Jag drog lite tidigare från skolan än alla andra, min skola slutade i fredags förra veckan men jag slutade på onsdagen. På torsdag morgon så satte jag mig på ett tåg upp till Östersund för att träffa min älskade AliceBrallis♥
Var uppe hos hennes från torsdag mitt på dagen till måndags eftermiddag/kväll :) hade skitkul! Vi snackade massa skit, såg på filmer, såg Paranormal Activity 3 på bio, shoppade, var en del med Matte och vara tog de lugnt i stort sätt :) jätte mysigt!
När jag kom hem sp var Banaz redan här så har varit med henne sen jag kom hem. Vi drog till Kista en dag för att shoppa och träffa pajasen Medhane :) sen har vi träffat min kompis Måns, fikat, varit ute och käkat, hyrt filmer och chillat. Hon ska snart åka hem!
Sen så igår var Emil här faktiskt. Hade ju lovat att han skulle få träffa min familj under livet så det fick han. Var sjukt nervös innan faktiskt men det hela slutade väldigt bra :) Blev lite chockad när min syrra sa att hon gillade honom, men det var väl bra :)
Det har typ varit mitt lov än så länge. Eller det har varit mitt lov det är ju slut om 2 dagar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0