Skitsnack

Och som vanligt är det här j*vla samhället bara fyllt och folks äckliga lögner. Är så trött på detta nu!
Nu är jag ett falskt äckel på grund av andras ord. Det son är mest synd är att personer väljer att tro dem son faktiskt är falska och som ljuger i denna stund.
Jag är en person som står för mina ord! Säger jag att någon är ful så ändrar jag mig inte till att personen är snygg till någon annan och skulle personen fråga om jag tyckte att den var ful så skulle jag vara ärlig och säga ja! Vad vinner jag på att ljuga liksom?
Men som sagt, nu är jag ett falskt äckel bara för att någon jävel inte har ett liv och går och hittar på massa skit som jag ska ha sagt -.- så trött på detta nu! Men fine, tro vafan ni vill om mig. Vill du tro att jag sagt dessa saker så är det upp till dig! Men rätt onödigt när du vet att jag gått igenom samma sak som dig... Är det inte då rätt logiskt att jag talar sanning när jag säger att det du hört är bara massa skitsnack?!!!?
Ha ett bra liv nu gumman!
I know how the F*** I am! Peace Bitches!
// en mycket irriterad Nilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, du ser riktigt arg ut, tror det är mer den otrogna tjej mot kille blicken ;D i think u know who i am now ;D Lugna dig nu tjejen :)

2011-11-08 @ 03:03:32
Postat av: Nilla Österberg

Men jävla mupp :P Skrev inlägget från mobilen så de är ju en gammal bild... Och jaaa, tror också jag vet vem du är ;) Trodde du hade slutat läsa min blogg!?

2011-11-08 @ 10:50:09
URL: http://nnillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0