Tillbaka

Åååh vad jag har blivit kass på att uppdatera er :(
Har verkligen ingenting att skriva om längre och ingen lust heller för den delen.
Kämpar för att få ner några enkla rader nu liksom...svårare än ni tror faktiskt.

Skit det samma...
Idag har det varit skola... Satt på nästan 2 timmars möte med elevrådet, vi hade frukost och lappar att fixa.. Men det var mys faktiskt!
Efter skolan så drog jag till Gallerian för att hälsa på Emil som är i Stockholm för att jobba. Var kul att få se honom igen. Träffade honom när han var i Stockholm för någon månad sedan, men som jag precis sa....någon månad sedan.. Så kul att se honom igen :)
Var där i någon timme och sedan drog jag vidare till Anja för att ta bort mina naglar och sedan stärka mina naturliga. Så nu har jag fräsha naglar igen! Woopwoop!!

Precis pluggat för mitt historia prov jag har imorgon, hoppas på att det kommer gå bra...annars börjar jag nog fan gråta! Helt seriöst faktiskt.. hehe.

Aja skitsamma, nu tänker jag kila min väg!
Puuusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0