10 oktober 2011

Hålla katter! Hur är läget?
Vet ni vad jag funderar på :)?
Gör en till sångvideo, men vet inte riktigt om jag orkar.
Men om jag orkar så vet jag inte vilken låt jag ska välja, tips?

Aja, skitsamma för tillfället :)
Orkar inte ta dagen idag, ändå bara skola.
Men efter skolan drog jag med Fanny till café 60 och sen kom även Emil dit.
Annars inget annat.
Så nu är jag hemma. Pratade nyss med Fredrik.
Det var väl kul :) Vi pratade inte om något speciellt, bara kolla läget som vi brukar göra :)
Men nu sitter jag och sjunger på Adels "Someone like you" underbar låt!

Mest intressanta inlägget eller hur!?!
Så tänker dra nu. KYSS!♥


Kul i skolan

Skolfotot

Fanny vs. Nina i att rita unicorns
Fanny vinner va ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0