2 frågor

Har fått ett par frågor men vissa var verkligen helt värdelösa så tar dem inte. Men fick 2 frågor med massor frågor i så valde ut dem 2 :) Kanske tar ut fler sen.

1. Trivs du i din klass ? Jaa det gör jag!
2. Är du oskuld ? Nej
3. Är du kär ? Nej det är jag inte. Tror jag giller en, men inte kär.
4. Finns de nåra snygga killar i din klass, haha ? Klart, hela skolan är snygg ju, haha ;)
5. Hur mycke får du i månadspeng ? Den kan vi skippa....! hehe
6. Hur får man sån snygg kropp som du har ? Aaaw gud vad gulligt :D Vet inte faktiskt. Äter som om de sista maten jag får, tränar knappt men ändå håller mig i form. Så vet faktiskt inte :)

vad gör du på fritiden? Är med vänner, pluggar, tränar och slappar
svensk kille, eller utlänsk? Beror faktiskt på. Jag gillar mörkhyade (sååå snyggt!) men sen finns det vissa svenska killar som är riktigt heta ;) Men får nog säga utlänsk
har du några syskon? Yes! 1 syster
hur många läsare har du? Olika beroende på hur mycket jag uppdaterar och så :)
bor du med både föreldrar? Nej det gör jag inte. Men de är heller inte skillda
hur gammal är du? Jag är 16
vem är din älskling? Jag vet faktiskt inte? Har jag skrivit de någonstans och sådana fall vad skev jag? Kan svara på frågan efter det :)
är du oskuld? Nej
vem va den senaste du höll på mig,ve på g med osv? Hmmm. Senaste jag höll på med lär ju vara Medhane tror jag. Senaste jag var på g med? Inte varit på g med någon sen de tog slut mellan mig och Fredrik. Inte känt att jag velat vara på g med någon och skaffa nytt förhållande liksom.

 

 

 

 

 

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är medhane? när höll du på med han?

2011-10-17 @ 20:10:50
Postat av: Anonym

Från Rasse till detta, så funny my lil ponny :D Den där jäveln borde sticka tillbaka till jungln var det första du sa när du klev innanför dörren xD hahah<3 Love you, haha :D

2011-10-21 @ 02:10:30
Postat av: Nilla Österberg

Haha ja :P Så kan det vara ibland. Har ju egentligen inte varit rasse, var bara jävligt sur på idioten x)

2011-10-22 @ 19:12:44
URL: http://nnillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0