Amandas tävling

Fick nyss ett mail på fb av Amanda on att hon har en ny tävling på sin blogg.
Denna gång "lottar" hon ut depends nya höstkollektion på nagellack dåra.
Så himla fina färger!
Självklart så tar jag chansen att gå med då :)
Okej, varför jag vill vinna!?!
Joo för att jag håller på med naglar mycket precis som Amanda själv gör! Just nu har jag ju fixa de på salong men det varför att jag fick det istället för "lön". Är ju sugen på att börja föra naglar helt själv och inte bara designa mina egna, utan börja med tippar eller lösnaglar som jag själv pimpar ;) och då behöver jag dessa fina färger ju, inte sant!?!
Men kolla in hennes blogg, hon är grym på naglar faktiskt :)
Svarar på hennes fråga här och i hennes kommentarfält :)
Depends har färgerna blå, grön, orange och de olika färgerna står för blå=supersnabb, grön=miljövänlig, orange=lösnaglar
depend-6_164296355
Visst är det snygga färger?
Bild tagen från Amandas blogg: amaaanda.myshowroom.se

Kommentarer
Postat av: Amaaaanda

Hej, kul att du är med och tävlar! Hoppas du fortsätter läsa min blogg :) Tack för de fina kommentarer du skriver!



Kram Amaaanda

2011-11-03 @ 10:47:41
URL: http://amaaanda.myshowroom.se
Postat av: Anonym

varför bloggar du inte?? :(

2011-11-05 @ 00:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0