Helgen

Hej sötnosar!
Denna helg har varit jätte bra!
Orkar inte gå in på detaljer på vad som hänt.
Men igår har vi tjejkväll hemma hos mig. Jag, Nina och Sara.
Det var jätte mysigt att ha en liten återförening! Vi tre har inte varit med varandra på länge, så det var kul.
Dem sov hos mig också. Så imorse gick vi till donken och åt frukost.
Men skit samma.
Nu är jag hemma själv, eller ah syrran med pojkvän är ju hemma, men jag är själv.
Så ska plugga, har en redovisning på tisdag som jag måste jobba på.
Måste kila nu, måste verkligen göra denna uppgift och sen läsa lite i min bok så jag kan bli klar med den tills höstlovet. Orkar inte allt plugg som är, men måste bita ihop, har ju själv valt denna linje och jag SKA ha bra betyg för vill verkligen satsa på detta.
Har min framtid i huvudet och ingen ska få stoppa dem tankarna!

Puss på er!

Bild på mig och Sara från igår då vi tog en kvällspromenad.

Vårt klassfoto! Spb 11b ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0