Inte som alla andra..


Jag är verkligen inte som alla andra.
Det kan verka så på ytan men gå in på grunden och märk hur fel du haft.
Får alltid höra att jag är speciell, inte som alla andra.
Det glädjer mig att höra.
Vill inte vara en i mängden, för mängden äcklar mig.
Stolt för att ha det utseende och den identitet jag har.
Stolt över att jag haft ett helvete i livet ibland!
Det har format mitt inre och mitt yttre.
Hade nog inte haft den kropp jag har om jag inte fått stå ut med folk kommentarer.

Till alla som hatar mig:
Fortsätta hata mig, det är det bästa ni kan göra. Haters makes me famous, so keep hating ;)

Var den du vill vara inte den alla andra säger att du ska vara // Nilla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0