Någon speciell!

Jag älskar dig med hela mitt hjärta!
Du är det bästa som hänt mig och det säger jag utan att ljuga!
Du är den person som verkligen förstår mig, för du är som jag.
Folk har alltid tagit oss för tvillingar.
Det måste ju betyda något!?
Jag finns för dig i alla lägen!
Min telefon är alltid på för dig!
Min dörr är alltid öppen för dig!
Du kan komma till mig eller ringa mig vilken tid på dygnet som helst!
Det spelar ingen roll vad klockan är, vart jag är eller vad jag gör.
Jag kommer svara, lyssna, förstå och hjälpa!
Du är min andra halva här i livet, har alltid varit och kommer alltid vara!
Skulle du försvinna så skulle hela min värld gå under!

Jag älskar dig nu och för evigt Alice Nilsson!
Du är min egna ängel från ovan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0