Oreda i huvudet!

Känns som om mina tankar inte riktigt håller sig där dem ska.
Världens oreda i huvudet just nu!
Har känslor som jag inte vet hur jag ska tolka eller vad dem vill just mig!
Jag vet inte vad mina känslor betyder och det gör mig....rädd?!?
Orkar inte göra misstag som jag kommer ångra, misstag jag inte kan skratta bort.
Det sista jag vill är att såra någon....att såra dig!
Måste nog fixa tankarna och känslorna så jag vet vad jag vill, känner och orkar.
Jag vill något, det vet jag, men vad?
Känslor finns, vad dem betyder? Ingen aning!
Jag orkar inte göra en flopp och sen skapa en jobbig stämning!
Det är jobbigt att veta att du betyder något riktigt stort för mig, men vet inte riktigt vad det är!
Lust att lägga känslorna på is och köra iskallt...
Synd bara att jag inte är en sådan person och speciellt inte mot en sådan fin människa.

Nu tänker jag gå innan detta blir helt fel och jag säger för mycket, hehe! (a)

Jobbigt läge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0