Pernilla

  • Alltid glad. Positiv tjej! :)
  • Rolig
  • Positiv
  • Härligt positiv tjej! :D
  • Alltid glad och social
  • Glad
  • The real barbie ;)<3
  • Snäll
  • Cool
  • Super härlig!
  • Bär alltid på ett leende!
  • Positiv tjej
  • Snäll
  • Glad
  • Glad tjej
  • Så skrattig
  • Glädjespridare!
  • Ler alltid
  • Fina kläder!
  • Glad
  • Snäll
  • Söt
  • Härlig tjej, alltid på roligt humör! :D
  • Super trevlig
  • Härlig tjej!
  • Härlig att snacka med
  • Trevlig

Ord från min klass!
Är stolt över att jag lyckas med det jag vill.
Att folk ska se mig som en glad, positiv tjej!
Även om det inte alltid är så det är, så är det så jag vill att folk ska se mig.
Ni är söta ni!♥


Kommentarer
Postat av: Alice

all kärlek till dig barbie <3

2011-10-06 @ 22:57:47
Postat av: Nilla

Till dig med snygging <3

2011-10-07 @ 08:14:12
URL: http://nnillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0