Sliten söndag

Så sjukt sliten just nu.
Var ju hos Tove igår eftersom hon fyllde år här i veckan. Vi har sjukt kul.
Underbar kväll faktiskt :)
Däremot är jag sliten idag då vi somnade vid 5-5.30 imorse och vaknade 11, myyyyys. Eller inte....
Menmen.
Så nu är jag hemma, ligger i mammas säng och tittar på MTV (MY life as Liz). Precis druckit te och ätit varmamackor. Eftersom Emil är dum och inte kommer hit för att göra mat till mig :( Är riktigt sårad Emil, RIKTIGT sårad :(
Ska komma ihåg det här faktiskt
Borde börja göra på min engelskaredovisning som ska in senast idag. Hade ju själva redovisningen i torsdags, den muntliga delen, och nu ska den skriftliga delen in. Och den ska liksom vara 1-3 sidor lång. Woho! Jag har skrivit nästan 1 sida för den muntliga delen och jag hittar typ inte mer som jag vill skriva om :P Men får lösa det, måste ha bra betyg och då måste man göra sina uppgifter... Någon dum jävel som lärt mig det. -.-'

Men har inte tid att sitta här egentligen :P
P.S. fortsätt ställa frågot, jätte roligt att få svara på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0