Till fråga

1. hur mycket äldre är dina syskon en dig? Min syster är 20 (snart 21) så hon är 4 år äldre än mig :)
2. samlar du på något? Vänner och erfarenheter ;)
3. vad tycker du om sossar? Jaa, är ju moderat... Behöver jag svara mer på den frågan?
4. hur mycket i månaden lägger du på smink osv? Har en stor jävla sminkväska så behöver nästana aldrig köpa. Men när jag köper så är det max 200 (mascara och ny foundation typ) har typ överlevnads förråd fast på smink, hehe
5. hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? 1h 30 min ungefär :) 20 min på smink, resten på klädebyte 25 miljoner gånger :P
6. hur ser du på otrohet? HATAR folk som är otrogna. Har du intresse för att hålla på med någon annan så dumpar du killen/tjejen innan!!! 
7. vad heter du i mellannamn? :) Annica Kerstin. De flesta tycker det är roligt att jag heter Kerstin som är kärring. Men jag är stolt över det! Fått bära vidare min underbara gammelmormors namn! I loved her and I still do!♥
8. vill se bilder på ditt rum och så!!! Ska nog kunna fixas :) Bara rummet här i Stockholm då, eller vill du se mitt rum i Öregrund med (landet) :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0