Yttligare en söndag avklarad

En söndag till som försvunnit ut mitt liv.
Lät fett deppigt, men det är sant!
Legat i sängen hela dagen, pluggat, tittat på tv och druckit cola :)
Tjock tjej? Jag vet!
Tänkte ta en paus från min redovisnings uppgift..
Ska nämligen duscha tänke jag.
Hört att hygien är något som bör vara på top? Aldrig fattat varför?!
Är det inte okej att duscha typ 1 gång i månaden nu eller? Haha, skämt åsido
Men duscha var inget skämt. Känner mig inte så fräsh även fast jag är det.
Tror de mest beror på att mina ben är stubbiga, känner mig alltid ofräsh när mina ben inte är sidenslena!?
Är jag konstig nu eller? Och NEJ ni ska inte svara på den frågan, hehe
Men bitches, nu måste jag gå
TTYS!♥ (TalkToYouSoon!)

Bild från i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0