10e dagen i september

Idag är det lördag. Det är helg och den har varit efterlängtad!
Igår var jag hos Måns och såg på film! Vi såg "Dead man running" och "Gamer". Båda två var bra, fast "Gamer" var ju klart bäst ;) Sett den förrut och älskade den lika mycket då som nu.
Sen idag har jag inte gjort något speciellt. Drog och solade imorse, behöver bygga upp färg igen, så nu ser de inte ens ut som om jag har solat (Var för blek innan)
Men ska försöka bygga upp mitt pegment igen, hade så bra färg i somras eftersom jag hade byggt upp det!

Ligger nu i sängen och ser på Idol och känner att jag är såååå glad att jag tackade nej till att gå till Tv-Juryn, jag hade fan inte klarat av det!
Aja skitsamma. Nu lägger jag undan bloggen. Hör av mig sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0