8 september 2011

Se va gullig jag var nu! Påminde om dagens datum, hehe.
Så kul kan man faktiskt ha :)
Inte så mycket att säga egentligen.
Har inget plugg för tillfället och inget speciellt har hänt i skolan heller, satt aah...
Men väntar på att ha tennis! Och lyssnar på "Jag gråter bara i regnet" med NewKid, så sjukt gullig låt!
Blev inget gym idag, jag orkade verkligen inte. Först bangade Fanny så då skulle jag och Tove gå. Sen orkade inte hon, så tänkte dra själv.. Men under franskan så dog jag, så orkade inte dra mig dit.
Får bli imorgon på idrotten istället helt enkelt!
Men aja.. Tror jag ska försöka sova lite, är så himla trött :P

Nyss! Hade på mig min älskade Gun N' Roses tröja idag :)
Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0