DJURGÅRDEN VANN!

Wooopwooop :D
Dåligt spänt de var på tåget när jag skulle hem från Ella.
Hälften var fina djurgårdare, resten äckliga aikare.. Spääääänt :P

Men aah inte så mycket att säga tror jag, hehe. Intressant inlägg, joo jag vet.

Kan väl dra dagen då ;)
Skola först, hände inte så mycket där typ. Gick och käkade med Emil, Jennifer och Tina idag :) As nice!
Efter skolan drog jag till Café 60 med Emil innan jag skulle till FranskaSkolan för att träffa Elias :) My baby♥
Vi gjorde inte så mycket, snackade mest :)
Så drog hem vid 18 typ för att äta. Efter de så åkte jag och mötte Ella :) Vi var i stan lite sen drog vi till henne eftersom vi inte hade något att göra. Så vi chillade galet hos henne ;) Kände mig tuff nu när jag fick säga så, hehe.

Men aah, just nu gör jag ingenting, ligger bara i sängen.
Men ska dra :) Ska snart sova, skola imorgon och ska upp tidigt :( FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0