Du....ditt namn kan inte nämnas

Jag har haft lätt att prata om dig på senaste tiden. Känt att jag accepterat att du är borta.
Men sanningen är den att jag inte har det. Jag saknar dig så mycket så att det gör ont inom mig.
Ditt namn kan inte längre nämnas, jag skäms över mig själv som missbrukat det.
Ditt namn är heligt, det ska förvaras på en säker plats!
Du skulle bara veta hur tomt det är utan dig ibland. Har så mycket jag vill berätta för dig just nu!
Hoppas att du redan veta om allt även fast jag vet att det är omöjligt.
Kan inte alltid tro på verkligheten.
Åren har gått, men du fins fortfarande i mitt huvud.
Tänker tillbaka på tiden då det var du och jag, tiden då det var vi två.
Har bara kvar två bilder på dig, dem andra gjorde bara ont att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0