Duktig flicka!?

Precis städat lite i mitt rum.
Plockat undan kläder och bäddat rent :)
Älskar känslan som kommer bli ikväll när man får krypa ner i en ren säng. Så underbart!
Så just nu sitter jag bara här och tar de lugnt. Lyssnar även på underbara Melissa Horn, så sjukt fin röst!
Men aah :)

Idag var de ju skola. Innan skolan så mötte jag upp Emil så vi gick och åt tillsammans innan lektionen :)
Sen har jag bara haft lektioner tills kl.16.55. Vi hade matte sista lektionen så jag och massa fler drog ut och jobbade ute i korridorren. Men jag och Fanny jobbade inte så mycket, vi lyssnade mest på musik och snackade skit :)
Sen så slutade Emil (han hade klassrummet brevid där vi var, så vi såg in hela tiden) Så när han slutade kom han ut till oss, satt där en liten stund och sen drog vi vidare :) Först drog vi till Thorildsplan med Fanny och Bea, sen vidare in mot stan :)
Så jag och Emil gick runt lite, snackade skit, kollade i någon träningbutik!? och sen gick vi till Falafel Kungen :) Hehe...

Men nu, som sagt, är jag hemma och tar de lugnt :)
Hoppas ni haft en lika nice dag som jag.. För min dag var jävligt bra faktiskt!! :)
Puss på er mina söta läsare!

Gammal bild på mig från när jag hade lugg ;) Hehe.. 7an tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0