En önskan, en säng

Just nu är min högst önskan att gå lägga sig i sängen och få sova.
Så tänkte gå och tvättade av mitt ansikte och sedan krypa ner i sängen.
Funderar också på att ta fram min älskade bok "Trasig" så himla hemsk och äcklig bok, men så himla underbar på samma gång. Jag älskar böcker där man kan känna medlidande till huvudpersonen, de blir så himla levande då.
Denna bok är även verklighetsbaserad så det gör den ännu mer levande.
Rekomenderar verkligen den boken, men inte för dig som har svårt för starka bilder.. För tro mig, du undgår inte bilderna i huvudet.
Det är den bästa boken jag har läst faktiskt!

Men nu ser min säng väldigt frestande ut. Den nästan ropar på mig! Ska inte göra den besviken, ska springa till den på en gång faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0