En skoldag

Orginell titel eller hur :)?
Aah men kom inte på något bättre faktiskt, hehe.
Tänker inte skriva om min skoldag, de är bara tråkigt. Även fast min rubrik heter som den gör.
Men aah efter skolan kan vi ta i alla fall :)
Drog först hem, pluggade och sov lite, hehe.
Vid 4 drog jag till tuben för att möta Medhane i Solna, skulle hjälpa honom me en sak :)
Vi är värsta teamet :D Haha
Han hjälper mig med matte och hjälper honom med svenskan :) Skit bra ju! MVG för oss båda ;) SCORE!
Men nu är jag i alla fall hemma och softa :)
Har pluggat lite för mitt förhör imorgon, men orkar fan inte mer nu, så lyssnar på musik istället.


Juste!
Ett stort grattis till min älskling NINA!
Hon fyller år idag! Och jag hoppas att hon har fått bästa dagen!
Love you baby♥

Min ängel!

En bild på mig från i vintras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0