Hårdträning imorgon

Imorgon blir de fan fullt ös på min träning.
Ska först och gymma med Fanny efter skolan, om hon fortfarande är på annars drar jag själv.
Sen har jag tennis imorgon kl.18.00 så de är bara att jobba som fan alltså.
Men ska försöka komma i from igen, även fast det inte syns på mig så känner jag att jag är en jävla softpotatis efter sommaren och de är inte en kul känsla!

Så ska köra skiten ur mig på gymmet och sen ännu mer på tennisen.
Nufan ska jag fixa ihop detta!

Men just nu är det dags för en dusch. Inte för att jag egentligen behöver duscha, men känner bara att jag vill.
Sen ska jag göra en kopp te och bara njuta av några stilla minuter här i livet.
Love it!
Men tills nästa gång jag tittar in här så får ni ha det så jävla bra :)

Tog denna bilden hösten 08 och jag älskar den. Så grymt härlig!
Ser inte ut som höst alls, men det var det och det var så äckligt kallt den där dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0