Hjälp!?!

Okej alla läsare. Nu behöver jag er hjälp faktiskt! Så var inte blyga nu som ni annara alltid är, utan kommentera gärna med tips.
Ska försöka få allt rätt nu.

Har träffat en kille ett tag nu, låt oss kalla honom Mr.X. Denna Mr.X är super gullig, jätte snäll och rätt rolig. Han har fått mig att må bra den senaste tiden. Men jag har inte varit seriöst någonstans med "oss".. Han har varit som en vän, en vän man gör lite andra saker med bara. Och menar inte grova saker nu, så alla vuxna som läser detta och andas ut!
Men grejen är den, som jag sagt tidigare, har lätt att falla för killar men tröttnar lika fort som jag fick mitt intresse. Och egentligen är jag bara intresserad för att han visar det intresset för mig. Blir liksom glad och sen så faller jag. Men aah faller inte på riktigt, men ni fattar ni är inte dumma direkt!
Såå, jag föll för honom (trodde jag) men som vanligt så gillade jag bara hans uppmärksamhet. Nu har jag tröttnat och känner mer att denna kille skrämmer mig. Han är för seriös med allt, jag gillar inte det. vi har ju bara känt varandra i dryga månaden. Mr.X pratar förhållande och han har sagt att han älskar mig. Jag får panik av att bara tänka på detta. Vill inte ens att han ska älska mig för det gör allt så komplicerat. Då är de inte bara att tacka och gå. Utan nu blir de känslosamt, i alla fall från hans sida.

Som ni kanske har fattat så vill inte jag träffa honom längre. Då tänker ni säker "Varför säger du de inte bara?" JOO de är där problemet ligger. Jag hatar verkligen att såra killar, speciellt när dem verkligen gillar mig. För typ ångest av att såra dem då. För jag vet hur jobbigt de är att själv bli sårad när man faktiskt gillar någon på riktigt.
Så hur gör jag? Snälla lite hjälp här? Utan att idiotförklara mig -.-

Tack på förhand. Och tro mig, det är inte så enkelt som det verkar.
Börjar även öppna upp ögonen på andra håll här i världen och Mr.X finns inte inom synhåll där jag står just nu.

Kommentarer
Postat av: Killen ger dig tips ;)

Följ ditt hjärta.

Min åsikt:

Om han säger att han älskar dig så här snabbt då menar han inte det (vad jag tror, killar som säger så(jag har erfarenhet...) vill bara ligga.



Om du vill lämna honom gör det, det är ditt liv.

Och tänk inte på att "såra" honom, han kommer att leva med det.

Han har säkert sagt så till typ 5 tjejer den här veckan.



Jag kanske återkommer snart ;)

2011-09-15 @ 23:58:37
Postat av: Anonym

Lilla gumman, du vet från vem dessa ord kommer, för det är bara en kille som fattar,



Du prata alltid om att man ska tänka på sig själv,

Så vad är bäst? Att han eller du blir sårad, så sätt nu Pernilla sidan till, vara lite ego :P



Du har dina bra sidor också, du vet att jag inte menar att du alltid sätter dina sida först, love you girl<3

2011-09-28 @ 04:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0