Rätt mysig höstdag

Älskar hösten! För man kan ha på sig stickade mysig tröjor, stora halsdukar, snygga skinjackor och heta klackar ;)
Älskar alla höst-outfits man kan ha.
Hade en sjukt mysig outfit idag faktiskt. Hade en stickad stor tröja, svarta leggins, lite gammelrosa halsduk och mina bruna kilklackar :)
Kändes faktiskt så himla rätt idag!
Däremot var de lite kallt eftersom jag inte hade någon jacka, speciellt när de började blåsa *snyft*

Åkte in till stan och träffade Ella efter skolan, men vi var där inne i max 5 min sen drog vi hem till henne istället :) Vi kom inte på något att göra innne i stan nämligen och vi båda frös.
Hemma hos henne så softade vi bara, kollade på film. Vi såg "The Notebook" och fyfan va fin den var! Så himla gullig, jag höll på att döö ju. Mitt liv får gärna sluta på det sättet som filmen gjorde!

Men nu är jag hemma och gör ingenting :)
Försökte hitta mitt PS för att spela (jag vet att jag är tönt, men låt mig) men jag hittar de inte.. Ingen vet ju vart de är, suger!

Kyss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0