Skadad brud

Ibland älskar jag att ha problem med knän/ben -.-
Spelade tennies idag. På uppvärmningen känner jag hur de hugger till i benet eller aah smalbenet mer bestämt. Gjorde skit ont men trodde de bara var för jag var lite kall innan. Men de blev bara värre under träningsen gång. Så till slut satte jag mig bara ner på marken.. Känes ju fan som benpipan skulle gå av och sticka ut. Så fick inte spela mer för min tränare, konstigt nog hehe.
Han blev jätte orolig för mig, speciellt eftersom de var i benet jag fick ont. För alltid när jag klagar på att de börjar göra ont i benen så brukar jag inte kunna spela på ett tag. Så just nu sitter jag med mitt knäskydd på i hopp om att de ska hjäpa lite i alla fall!
Så kommer förmodligen ha den på imorgon i skolan med, eller så kör jag på linda, får se vad som blir enklast :)
Tycker synd om mig själv just nu faktiskt :(


Menmen...
Ska fortsätta med att lyssna på musik och snacka med folk nu :)
Ville bara tycka synd om mig själv i ett inlägg, haha. Skoja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0