Skolfoto

Yeeey, vi har skolfoto idag! *suck*
Orkar inte skolfoto. Menmen, de ska väl bli bra hoppas vi.
Kom på en sak nyss när jag satte upp mitt hår i en hästsvans, detta blir mitt första skolfoto då mitt hår inte är utsläppt. Hade inte på dagis eller i min förra skola. Komiskt? 10 år min förra skola utan att ha uppsatt en enda gång på ett foto!?
Men skitsamma.
Precis gjort mig klar nu.
Ska alledeles strax ta och gå hemifrån, käns rätt konstigt med tanke på att jag 12.25 :P Skulle egentligen gått upp 10.30 liksom. Menmen, nu ska jag ut och äta med en kompis och då blir de såhär :)
Bara att bita ihop liksom, hehe.

Men ni får ha de så himla bra tills nästa gång jag kikar in.
Puss och hej!♥

Min outfit idag! Rätt simpel
Jeans - Min älskade Gina
Nättröja - Fick den
Skinjacka - Tezzoro
Halsduk - Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0