Ansiktsmask, sängen, te

Underbar avslut på denna dag! Tvättade precis av mig min ansiktsmask och ligger nu i sängen med en kopp te framför tvn :) mysigt!

Haft en toppen dag idag!
Jag och Banaz mötte upp massa folk vid 3-4 tiden idag och gick till naturhistoriska riksmuseet :) var as fest!
Vi var ett gäng.. Var jag, Banaz, Fanny, Martin, Olivia, Josef, Ramtin, Jenny, Lee, Moa, Anton, Alice och Nina.. Tror det var alla :P såå ett gäng som sagt :)

Men det var jätte mysigt faktiskt. Först gick vi runt på museet och lekte som små barn typ, hehe. Sen så gick vi på Cosmonova och såg en film om flygande dinosaurie i 3D :D woopwoop!

Men orkar inte skriva mer :)
Ska inte sova nu, men tror inte jag skriver något mer sen så säger god natt nu ändå :)
Hoppas alla mina fina läsare sover as bra i natt :* super gay, but wuuut to do?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback