Borde sova....men kan inte

Borde ju verkligen sova nu med tanke på att jag ska upp om...låt se....4 h och 22 min för att vara exakt (i allafall när jag skrev denna rad)
Men grejen är att jag verkligen inte kan. För ett gäng spenderade ju kvällen hos Alice igår, som ni säkert förstod så var jag en av dem. Vi hade skräckfilms maraton och somnade inte först än 4.30-5 imorse och sen gick vi upp 9.30 typ för att vara ute ur huset 10.00 så Alice hade en grej med kyrkan. Alltså, inte mycket sömn där!
Så jag och Fanny drar hem till mig medan de andra drar till Kista. Vi käkade våfflor och gick sedan och sov i 3-4 timmar. Fanny drog vid kanske 16 och då fortsatte jag att sova.

Har sovit nästan hela dagen och därför är jag inte trött nu. Kan någon komma och slå mig extremt hårt i huvudet så jag däckar, så jag i alla fall får någon sömn innan skolan :(?
Någon? En fin liten snell heeeest som vill ställa upp?

Gör ett nytt försök på sömn!
Byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0