Chilla inne i duschen

I morgon så börjar skolan igen. Woopwoop? Njaaa
Suger att man har redovisning första lektionen OCH att man går tidig vecka såhär efter lovet -.-'
Men fan klagar inte, jag är glad ändå :D
Spenderade min natt och dag med min älskade, fina och underbara Fany (fjäskar inte alls)
Så slutet på lovet vart ju oerhört lyckat :)
Nu tänkte jag chilla lite inne i duschen bara för att jag inte orkar duscha kl.6 på morgonen...
Man ska tydligen vara fräsh bland folk har jag fått höra :S? Jätte konstigt, fattar inte varför..jaja.
Jag som brukar duscha 1 gång i månaden får tydligen öka mina antal duschtillfällen nu, höhö (jaa jag är jätte seriös)

Nu drar jag..
P.S (till Fanny) Jag vill ha en heeest :P Du köper de va!?

Nilla i 7an....Cuuuuute ^^  (Körde en Paow-poes....när hon alltid körde med ciggen på bilderna, fast jag är coolare och kör på pennan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0