Det går inte över

Mina PMS besvär är över, men den där jävla värken är då kvar..
Kan leva med PMS besvär men inte med mensvärk besvär, så EXTREMT jobbigt ju!
Ni måste ha tyckt att det var oerhört intressant att läsa om min PMS har jag märkt, för fasiken vad mina läsare steg igår när jag länkade bloggen med rubrik "VARNING, PMS besvär!" haha förstår inte varför däremot :P

Aja nog om detta samtalsämne tycker jag!

Idag har jag varit i skolan och inte gjort något speciellt egentligen, mest bara suttit där och skrattat :)
Jag och Fanny kom sent till vår coachtid (mentorstid) så vi satt och läste läpparna på vår coah och kom fram till att han pratade om sitt favorit djur som var sköldpadda. Hahahahha
Sen kommer Victor: "Sköldpaddor kan bli typ 300 år gamla.. Jag hade en sköldpadda en gång, men den dog"
Fanny levererar mitt ett mycket intelligent svar "Vaa?! Hur gammal är du?" hahahhahaha sååååå smart brud :D

Åååh vår klass är så fin.
Ta Jennifer och Nina som ex. de sitter och härmar djur läten! Jennifer kan låta på pricken som ett får och Nina som en kråka... Hahahah underbart, underbart! Man kan inget annat göra än att älska vår klass!

Men nu tänker jag gå, skrattar sönder så jag snart börjar gråta :'D hahha

Jag nyss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0