Drar på dejt då!

Japp ni läste rätt!
Ska dra på dejt alldels strax, ska bara skriva lite här först :)
Dock inte någon "seriös" dejt....åååh min torra humor....jag ska ha en dejt med duschen ^^
Måste fan skaffa mig ett liv och bättre humor, det här funkar inte längre :P
Jag kan ju tydligen skratta åt "bajs", fick bevis på det igår kväll, inte okej längre.. Hahaha, men det är ju ändå rätt så himla jätte kuuuuul :D hahahahahahaha

Aja seriöst nu... Ska inte dra på dejt eller jo men som sagt med duschen.
Mamma och pappa åker strax för att hämta min syster med pojkvän på Arlanda. Dem har ju varit himla roliga och spenderat 2 veckor i Thailand -.- Så kommer känna mig som ett spöke när dem kommer hem...jag har ju fan ingen färg och dem två kommer vara svarta :( Buhu! Dags att börja sola igen kanske?!

Jaja, struntsamma :)
Nu tänker jag dra och duscha, så man kan få känna sig som en normal människa liksom, höhö.
Pöööööss♥

Åååh sakna fjortistiden :D
Haha, kanske 3-4 år gammal bild :P? Så cuuuuute haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0