Duktig tjej eller vad?!

Ååh känner mig extremt duktig (idag med)
Gjorde nyss 15x2 knäböj (övning från sjugymnasten) och när jag ändå höll på att"träna" så tänkte jag....Varför inte ta lite mage också då?
Så precis kört: Först 20x1 normala situps + 20x1 "snea" situps (vet inte riktigt vad de heter).. Sen så att man ska spänna magen i 20 sek 3 ggr. Efter det så körde jag 20x2 vanliga situps igen + 20x2 "snea" igen..
Fyfan Pernilla! Grattis så duktig..
Men tänkte du på att man inte ska gå i hårt i början när man inte tränat på ett tag ;)? Nope, så imorgon lär jag ha träningsvärk i magen så det blir till att duga...
Skitsamma, den smällen får man ta!

Puss på er :) Nu drar jag ner i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0