Duktigt Pernilla, äntligen tar du tag i skiten!

Nu vill jag ha en sådana där guldstjärna i mitt hörn som man fick när man var liten och hade varit duktig (i skolan)
Har varit så sjut duktig idag känner jag!
Gick till ett ställa idag för att ta itu med en sak, känns så bra att äntligen göra det.
Sen så har jag precis börjat skriva ett CV....Fyfan va duktig du är Pernilla (Y) var fan på tiden att ta tag med CV:t
Ska man ha jobb så måste man tydligen ha ett sådant, jätte jobbigt ju, heheh. Neej skojar bara :)
Men nu håller jag på att fixa pappersbiten så jag kan få mig ett jobb och har råd min alla mina resor som är planerade i år.
Ska ju eventuellt dra iväg med Christelle till kanske London eller Rom på påsklovet. Sen blir det kanske Rhodos eller Malta eller något sådant kul med Alice (eventuellt Christelle också) i sommar. Min kompis Nina frågade också om jag ville jobba med henne i Spanien i sommar, så om det går som jag (vi) vill så drar jag dit och jobbar i sommar också, kan behövas pengar där med liksom ;)
Kommer få jobba häcken av mig, men gud vad värt det är! Är ju också en så aktiv tjej när det gäller sådant. Jobbar hellre sönder mig än att ligga hemma och bli tjock, jag är konstig jag vet :) Sådan är jag!
Hoppas bara att jag får ett grymt bra jobb nu! Får gärna vara ett lite stressigt och pressat jobb, jobbar faktiskt bäst i stressig och pressad miljö..Vill inte ha tid att bara hänga liksom, vill göra nytta på min tid :D

Åååh så gryyymt tagga för att börja jobba så ni fattar inte!

Men ska kila nu! Tänkte snart sova då jag ska upp kl.7 för att pappa är i Stockholm och han fyller år.. Han har ju ett arbete att åka till så måste upp tidigt :)
NattiNatti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0