Godmorgon!

Hellu Bitches!
Ni har förmodligen varit vakna ett tag, fett synd ;)
Själv så vaknade man för typ 30 min sedan och börjar inte först 12.40
Jag klagar inte, speciellt inte efter natten som var, behövde en lång sömn då...hahaha...älska livet♥

Så just nu sitter jag här, skriver till er sötnosar ;) äter frukost och lyssnar på musik.
Ser just nu att jag borde tagga för måste vara klar till 12, måste typ dra hemifrån då, inte riktigt men typ ^^
Nu blev det stressigt, sitter liksom och gör det jag skrev nyss, i mina oversize pjymasbyxor och bh, helt ofixad..
Gaaaah brottom, höhö, skriver mer sen när jag är i skolan (kanske) :D

Puss på er mina underbara älsklingar♥

Jag i somras ute på landet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0