Haha så gulligt

Jag tycker att ni som kommenterar saker som är otroligt onödigt är väldigt roliga.
Ni är ju verkligen gulliga.
Som att jag bryr mig om vad du/ni tycker och tänker om mig?!
Nope det gör jag faktiskt inte, så lägg bara ner nu, det är er egna tid ni slösar och inte min.
Jag får bara ett skratt för dagen :)
"Jag förstår att din klass tycker som dem gör om dig" eller vad en person nu hade skrivit. Okej jobbigt läge för mig om min klass hatar mig enligt dig? Jag vet vilka i klassen jag har och som är lojala mot mig..
Men du/ni kan ju fortsätta att spilla tid på era otroligt gulliga försök på att få mig att må dåligt eller något :S?
För jag tar inte åt mig, you know....De som hatar gör mig känd ;) Såå fortsätt med det ♥


Till alla fina hatare, puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0