Kanske sova snart?!

Borde kanske sova imorgon, kan inte ta ledigt imorgon ju :(
Börjar däremot 9.05 istället för 8.00, då min religions lektion är inställd :)
Är så galet trött också, sov dåligt i natt och så up tidigt då Fanny och Martin kom. Så min kropp är död, hehe.
Sen så skulle jag även behöva duscha, men orkar inte göra det ikväll så blir att ställa klockan lite tidigare än vad jag egentligen skulle ha gjort så jag hinner duscha innan skolan :)
Men det blir perfekt, så man hinner vakna upp lite!

Kommer förmodligen krypa ner i sängen snart, för att se på lite tv innan man somnar :)
Men får se, brukar låta så och sen ett antal timmar senare så kommer jag på att jag måste sova :P

Aja, spelar ingen roll :)
Puss på er alla!♥

Jag & Christelle i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0