Ledig dag

Var ledig från skolan idag, var extremt skönt.
Eller var inte ledig, men tog mig en ledighet ;)
Historian var inställd och kände inte för att gå till skolan för att ha en lektion där folk ändå bara skulle göra omprov (ett prov jag klarat och alltså inte behöver göra om). Så skulle ha varit där och pluggat för slutprovet som är på fredag. Eftersom jag inte orkade det så mailade jag min mentor och sa att jag stannar hemma för att plugga, så han fixa närvaro för mig (och Fanny)
Så jag satt här hemma med Fanny och Martin som kom till mig runt 8.30-9.00...myyys.. Var jätte trött men jag gick upp för att vara med dem ändå.
Kokade kaffe och satt och spelade kort med Martin med Fanny gick och våldgästade min säng för någon timmes sömn. Till slut blev vi hungriga och drog till Subway för att käka :)
Efter maten så tog jag och Fanny och sov lite..höhö var JÄTTE skönt! För att jag sedan skulle rulla vidare till Franska för att träffa min dumma iranie, Nina

Nu är jag hemma och sitter här för att uppdatera er, då jag inte vill ha fler arga mess och fb-mail om att jag ALDRIG uppdaterar här. Ni behöver inte överdriva det hela liksom ;) Skriver när jag skriver, nöj er...hehe..
Neej men jag bättrar mig för er skull :) Så söt är jag liksom!

Men nu tänker jag kila.
Ha det så bra tills jag skriver nästa gång!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0