Mysigt

Det är så underbart när man har en sådan äcklig mensvärk så man knappt kan gå..
Mmmm, vad jag älskar livet som tjej ibland alltså -.-
Har cp ont, så har sovit hela dagen för att slippa känna någon smärta.
Men imorgon kan jag inte sova, då ska jag sitta i skolan med denna värk istället -.- Ååååh orkar verkligen inte!!

Varför fick inte killar lite utav våra tjejproblem för?
Vi fick ju all smärta.. Deras problem är ju att man kan se när dem är kåta och att dem någon gång i sitt liv kan vakna med en blöt säng då det fått utlösning... Aah men hörni, jobbigt -.-
Vi får ha mensvärk i massa jävla år, blöda sönder.. Inte någon gång i livet, utan jäkligt ofta vakna upp med en blodig säng. Vi får både bära och föda barnen...Inte helt smärtfritt!
Sen så ska vi falla in i era ögon också...Ha just DEN DÄR kroppen, stora bröst och stor rumpa...

Ibland suger det verkligen att vara brud.. Hört att man kan byta kön, funderar starkt på det just nu!

Hej då -.-
// Irriterad mensunge!

Mitt motto just för stunden...

Kommentarer
Postat av: asdfqwerty

http://i1136.photobucket.com/albums/n484/armanigt09/amount-of-work-required-to-look-good--men-vs-women.jpg

2012-01-16 @ 19:53:17
Postat av: Nilla Österberg

Äääh samma för oss ju!

Tror du vi har våra kroppar utan något arbete?

2012-01-16 @ 22:42:03
URL: http://nnillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0