Om Lollo kan så kan jag!

Tog denna lista från min fina vän Lollo som jag förövrigt inte sett på år och dar (bokstavligen stavat!!)

Mina svar är baserade på 2011!

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? // Bytte skola och började fixa naglar på salong

har du några nyårslöften?
// Jupp! INGA NYÅRSLÖFTEN! 

blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? // Tror att man skulle kunna påstå det, jaa!

vilka länder besökte du? // USA (Hawaii), Norrland (och jaa, tycker man kan klassa det som ett eget land!)

vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
// Höhö, datum? Sådant håller jag inte koll på.. Men finns en dag (ingen aning på datum) som kommer sitta rätt fast i mitt minne ;) 

vad var din största framgång 2011? // Haha, kopplar det till överstående fråga ;D (säger inge mer) 

största misstaget? // Hmm...efter 10 min tänkade så kommer jag fortfarande inte på något..

bästa köpet? // Iphone, mini PCn och super snygga klackar! PLUS min underbara Gun's N Roses

vad spenderade du mest pengar på? // Shopping och fika.

gjorde någonting dig riktigt glad? // Oja! Massor. Tog slut med exet, lärde känna underbart folk, kom en person närmare och sen massormassor mer :) 2011 var ett helvetes bra år!

vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? // Fest hos Mange  och Don't stop believing

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? //
 Aldrig mått så bra i hela mitt liv tror jag! 

vad önskar du att du gjort mer? //
 Rest kanske..? Rätt nöjd med året annars :) 

favoritprogram på TV? // Huuum. Ingen aning :P

vad gjorde du på din födelsedag 2011? // Firade den!?

bästa boken du läste i år? // Trasig/Broken - Shy Keenan (läste både svenska och engelska verisionen)

hur skulle du beskriva din stil år 2011? // Eget men samtidigt mode, snygg, stil, MIG

den bästa nya personen du träffade? // Träffat otroligt många, men Fanny är väl en av de jag träffat som jag verkligen klickat med redan från början! Men måste säga att lära känna Alice, Nina, Tove, Martin, Mattias, Bea, Kimberly, Jennifer, Ramtin, Anton och mångamångamånga fler har varit väldigt fint de med :)


Några av de jag träffat under årets gång :)
image descriptionimage description

Som ni förstår så står bilderna för en del av svaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0