Ride with me

Har egentligen ingenting att säga...Men Fanny blir ju så arg när det är samma inlägg när hon kollar in här, hon påstår att jag aldrig uppdaterar...förstår inte alls vad hon menar, hehe (a)

Ääh ni är trogna och stannar kvar här även fast jag överger er ibland, ni är fina ni :)

Jaha, nu då? Eftersom det är Fanny som tjatar hela tiden så......
....Du är en prutt!
En fin prutt! Och jag typ....gillar dig?...mycket :S?! Jätte konstigt jag vet, men det är sanningen....tyvärr♥ höhö

Men nu har jag ingen fantasi mer, inte för jag haft det här ovan heller men...
Byebye bitches :)

Jag och prutten på nyår :)

Puuuusss // Nilla

Kommentarer
Postat av: Din drömtjej

Känner mig otroligt hedrad över att du gör inlägg för mig <3<3 höhöhöhö puss/ditt största fan <3333

2012-01-05 @ 00:11:23
Postat av: Nilla Österberg

Allt för dig hjärtat ;)<3 höhö puuuuuussss på rumpan!!!

2012-01-05 @ 00:18:16
URL: http://nnillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0