Rocky III och Rocky IV

Hellu Fanny!
Som vanligt så är kvinnan missnöjd med min uppdatering fast jag inte gjort något annars än att uppdaterat de senaste dagarna....

Juste nu så ligger jag, Fanny och Martin här hemma hos mig och kollar på Rocky III och Rocky IV. Eller aah, IIIan är slut och IV är nu på börjad :) älskar 6an och deras underbara filmande :D

Men tänker fortsätta titta nu...sen i nästa reklampaus så blir det att fixa ihop lite bananasplit till mina fina (speciellt Martin...fin alltså)

Hoppas ni har en riktigt bra fredagskväll nu och att helgen blir awsome :)
Själv har man en underbar fredagskväll, kommer ha en helt awsome helg och en längre helg :D ledig på måndag ;) woopwoop

Kyss på rumpan!


Btw, vad tycker ni om jeansen jag hittade idag :)? Ska nog köpa dem när jag får en lön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0