Människor är roliga!

Om jag nu var ett misstag och du hatar mig så himla mycket som du påstår....varför i hela friden går du och skaffar dig en ny brud som är som mig?
Förstår verkligen inte det...
Jag är patetisk, misslyckad, går inte att älska mig, jag är känslokall och aah allt negativt som en människa kan vara... Men fortfarande, din brud som du har nu, hon är en kopia av mig i det yttre och till det inre... Tro mig jag känner bruden så du kan inte säga något om det...

Men aah jag orkar inte bry mig egentligen, tyckte bara att detta var jättejätte roligt!
Ha så kul med Pernilla2 ;) hahahaha

Gammal bild, men funkar så bra nu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kille menar du? :(

2012-03-10 @ 11:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0