Skolan imorgon

Fuck skolan imorgon...
Varför är helgerna så korta för? För långa veckor, för korta helger. Inte rätt någonstans!
Det som är chill med denna vecka är att jag har sen vecka..
Alltså 12.30-4/5 typ :) Rätt skönt, få sova åtminstonde.
SEN så är jag ju ledig både på tisdag och torsdag, vilket passar mig perfekt!
Syrrans kille fyller ju år på tisdag, så funkar att vara ledig liksom.. Och på torsdagen så fyller jag år, heeelt okej att vara ledig då med om jag får säga det själv ;)

Hmm nu då...?
Tar väl helgen lite kort då.
I fredags så var jag först med Fanny, Martin, Carro och Johan. Vi gick och fikade på café 60 (välkommen tillbaka i mitt liv älskling) inte fikat där på äckligt länge. Bodde ju där förut! Personalen kände igen mig, dem pratade arabiska med mig eftersom dem visste att jag förstod en del. Till slut förstod jag allt dem sa på arabiska, saknar det! Men nu tar jag igen tiderna som vi gått miste om♥ (Och ja, med VI så menar jag cafe 60 och jag!)
Mot fredagskvällen så mötte jag upp Becca och Elin, vi drog till Kungsängen och hade lite kul & mysigt :)
På lördagen så var jag med Denniz och hans kompis större delen av dagen. Sen satt jag med Denniz på café 60 hela kvällen och chillade galet (jag känner mig rätt cool nu som sa så, jappjapp).
Skulle dra ut egentligen, men orkade verkligen inte. Var inte alls taggad på att åka någonstans mer än hem och till min säng. Som ni då förstår så hade jag en myskväll med min säng :)
Idag så har jag varit med Ella hela dagen, vi har inte gjort ett piss egentligen.. Träffades inne i stan, gick omkring, åkte hem till henne och var där typ 5 min, sen drog vi in till mig istället för att äta våfflor.

Inte så händelserik helg egentligen, men jag klagar fan inte på hur helgen har varit :)

Men detta inlägg var totalt onödigt egentligen, men orkar inte utskällningen jag kommer få imorgon av Fanny (eventuellt Martin också) så då har jag i alla fall kommit med något! SÅ NU KLAGAR NI INTE!!!

Sängen ser rätt lockande ut nu däremot, så tänker jag krypa ner till min favorit älskling igen ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0