Vi kan göra det tillsammans

Se detta klipp!
Det är 30 minuter långt och du känner förmodligen som jag när jag först såg antalet minutrar....inte värt det... Men jag tog mig tiden och kollade på klippet hela världen pratar om.
Nu förstår jag varför folk pratar!

Jag skulle som sagt vilja att ni ALLA tittar på detta klipp, sprider det och så vi får våra röster hörda och att något händer.
Denna Kony är sjuk i huvudet och han äcklar mig så brutalt mycket! Något jag inte tål är just när folk utnyttjar barn och detta är värre än jag någonsin kunnat tro att en vuxen människa skulle kunna göra....

SPRID DET HÄR!!!
VI KAN FÅ NER DETTA ÄCKEL TILLSAMMANS!!!
Samma klipp, men det är värt att upprepa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0