Svar på tal, för du visste att de skulle komma

Anonym om Tankar, känslor och skit:
Du är verkligen en ny person :) hoppas livet rullar och allt går som tänk :) du vet vem jag är :) killen som gick upp i rök :) men i minnet lever allt vidare :) vi båda vart personer vi aldrig trodde vi skulle bli :) tänkte bara svänga förbi och säga att du lever kvar i hjärtat i tankarna var över 3 månader sen jag hade tid att slänga ett öga på din blogg och våga blicka tillbaka :) men hoppas du mår bra och att livet rullar :) puss, ingen ide att du svarar på detta :) livet rullar vidare och jag kommer ändå inte hinna skika om du gjorde :) ville bara önska dig det bästa :)



Okej du visste att jag skulle ge ett svar på tal, så här får du de.
Jag är bara mig själv faktiskt! Livet rullar på jävligt bra faktiskt, kan inte klaga över något. Jupp, jag vet faktiskt vem du är. IP-adressen kommer jag nog ihåg. Du har inte gått upp i rök, bara försvunnit ur mitt liv. Jag hoppades faktiskt att jag skulle bli den jag är just nu, för dig vet jag inte, men jag älskar mig själv som jag är nu! Hade liksom inte kunnat känna mig bättre.
Hoppas du har de bra, hört en del om hur du har de, kan ju hoppas att en del inte är sant. Inte för att jag har något med hur du formar ditt liv att göra, men för din egen skull tänkte jag. Hälsa dem där hemma!
Ha de bra och jag hoppas de går bra på tjej-fronten för dig! :)


// Nilla♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

visste du skulle svara :P tror knappast att du kommer ihåg min ip tänke på att jag skriver från mobilen :P bor inte hemma längre, tjej fronten bryr jag mig inte om, mitt nya liv är mitt jobb, reser runt i Sverige, kanske tittar förbi någon dag och säger hej om jag har vägarna förbi :)

2011-07-18 @ 01:30:36
Postat av: Nnillaa Österberg

Mm såg nu när jag kolla att de inte var samma IP. Men jo då, kommer ihåg din, inte utan till men om jag ser de två första.

2011-07-18 @ 13:03:40
URL: http://nnillaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stod det 81 eller :p? Hur som helst, så kommer nog inte denna vara detsamma heller :p som jag sa åker runt i sverige, vart i norrland nu i 2 veckor och nu ska jag vara i göteborg i 5 dagar sen ska jag till myckelby i dalarna 2 dagar, sen ska jag hem och hälsa på tror jag tänke på att de va 1 månad sen jag va hemma, ah vi får se om jag vill ta ledigt, du undrar säkert vad jag jobbar med när jag säger såhär, men de är inget vanligt jobb utan en livsstil :) hur som helst måste sova nu, ska upp 6.30 och göra mig i ordning osv och du hörde ju själv 6.30 och inte 13-14 tiden :p

2011-07-19 @ 00:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0